FIRAR- & TACKSAMHETSVECKA!
- elinsfriskvard
- för 6 dagar sedan
- 1 min läsning
Det går inte att bli tydligare!! Jag blir helt golvad av allt engagemang här, till dig som åker långt, tittar på din hund och funderar!


Ett år i medlemskapet, 11 år i tjänst, helt fullbokad att det känns pinsamt och så mycket att göra! Jag påminner mig om det när det känns ”mycket”!
Shit- vad vi har gjort det bra, tillsammans!!
- ha överseende om du får vänta någon dag för svar, skicka hellre igen och kom ihåg: Mail är min bästa vän och blir prioriterad, liksom redan inskrivna hundar och hundmänniskor 🌟 Annars blir det ju tokigt!
Måste skapa lite utrymme även åt samarbetspartners som också lagt sitt förtroende i mina händer. Tack för att ni också vill arbeta för hundens välfärd!
TACK TACK TACK! <3 <3
Och ja, produkterna är redan billiga, så passa på att ta två! DMa mig så fixar jag!
Med koden: duärbäst får du 50% på valfri digital produkt


Kommentarer